30/06/2013

Hari Anugerah Cemerlang

Hai Assalamualaikum,


sebelum baca entry ni , jawab salam dulu. even dalam hati. memang kaubaca entry ni dalam hati right? haha k. woii woii pelajar SMK Cheras cuti tau esok 1 julai..... what? esok 1 julai dah? the heeeyy! apa aku cakap ni? cepat nya masa berlalu. okay Ramadhan pun nak dekat. wuuu nak solat terawih penting! tapi bukan pasal Ramadhan nak cerita..haaa nak cerita kisah aku semalam.

         semalam telah berlangsungnya penganugerahan kepada murid cemerlang dekat sekolah. wuu excited ni sebab dapat. sebab PMR tahun lepas. yang bestnya dapat jumpa sahabat lama yang dah berpindah. haha then bila nak naik pentas tu.. oh Ya Allah! jantungku tak boleh duduk diam masa tu. okay aku still cakap tenang kan diri. lagipun pentas sekolah je pun. bukannya pentas AJL>< okay tak kelakar. tak cuma aku takutnya kalau naik pentas tu karang terlebih nervous, ada plak manusia buat sejarah baru tahun tu jatuh terpeleot naik pentas. woii ini sangat memalukan k! so , aku berjaya naik pentas dengan baiknya. lepas tu turun tangga , dapat bunga plak. wehhh crush aku kasikk! wehhh aku tipu ni! aku tahu kau tak caya kan kan. sebenarnya daripada cikgu PRS. yang dapat bunga tu semua yang ahli PRS. wuu baiknya cikgu,  bunga hidup lagi tu. lepas tu , tangkap gambar ramai-ramai. ini best! ada sumbangan berupa wang kepada pelajar cemerlang. so pmr aku 8A , rm80 je la kan? napa tidak 800? :/ banyak cantek. haha.



dari kiri : mukhlis, ayu, najwa, me, fatinah dan aliff.


         lepas makan , aku dengan kawan-kawan gerak ke bilik ubk (kaunseling) sebab kami perlu buat persiapan untuk pertandingan minggu kerjaya di Asis (sains alam shah). wehhh Asis wehh :p jeles tak? bole cuci-cuci mata. haha okay tak perlu sebenarnya. aku nak ke sana harapan media maklumat boleh mendapat johan. ameeen. so , dah gembira tadi ada plak yang membuatkan mood aku spoil gila. actually, kerja aku dah siap. so aku bantu buat kerja lain untuk berkumpulan. (bukan kerja aku seorang sebenarnya) lepas tu, si cikgu Farid yang datang nak bantu. pastu dia perli aku , balik lambat hari-2 tapi tak siap kerja -.- cikgu ni aku rasa aku da terangkan. KERJA AKU DA SIAP! ni kerja kumpulan tapi aku seorang je yang buat. kawan aku lain belum siap kerja mereka. lepas tu, si cikgu Rozi kata aku nie menyuruh cikgu Farid buat keje aku plak. DEHELLLLL!!!!! siapa nak bantu mula-2? aku tak mintak pun cikgu tolong. adoii. aku plak yang kene. dah lha aku buat kerja lain. kerja aku dah siap k. dah lha bengang plak aku masa tu. tak pernah nak hargai. okay sabar je lah. hmmm.


          okay. balik rumah plak aku dah okay da. happy balik. sebab my mom belanja kfc and then dapat beli kasut sukan baru. kasut sukan lama plak hilang sebelah. asal tak hilang semua je? bengang eh aku. so malam tu aku peminat JDT. JDT vs Kelantan bagi piala FA. so Kelantan menang 1-0. so, JDT takda rezeki. lagipun tak dinafikan, JDT main tak sehebat Kelantan. tapi Kelantan hanya dapat belasah JDT satu kosong je? je? JDT baru ditubuhkan kott 0.0 haha. adoii. kene belanja cikgu Farid c2 atas kemenangan kelantan pulak. nie mencii! haha. i always support Safiq Rahim. even dia tak sehebat dulu. yeahhh! tahniah kelate.