25/11/2012

Piala AFF Suzuki

Assalamualaikum,

Kau orang tengok tittle kat atas ni pun kau orang dah tahu kankan? Kalau tak tahu apa maksud tittle kat atas ni , rasanya dah boleh tinggal dekat KgRaja perkampungan Orang Asli nun dekat Hulu Perak tuhhXD. Tipu lah kan kalau tak tahu. Tahukah anda? Malaysia merangkul juara Piala AFF Suzuki bagi 2010. Best gilaa time tuh. Rugi bagi baby yang baru lahir tahun 2010 keatas tak dapat tengok hari bersejarah tuh. Memang tak sangka sangat pemain Malaysia hebat-hebat belaka. Starting harituu lah aku blur-blur lagi dengan pemain Malaysia. biasa lah dia orang baru pemes. so , aku ada lah minat seorang pemain ni. sampai sekarang aku still minat sangat dekat dia. tak tahu kenapa. tak hensem , tapi sangat hensem. (bagi aku je). well , apapun aku tetap sayang harimau aku iaitu Harimau Malaya <3 (biglove) muahhhhhh.


Wehh , aku rindu saat ni. 
Agak-agak siapa paling kacak? tuhh lah yang kat tengah-tengah tu. btw , he's mine okay. (sila muntah)



             okay. sekarang nak cerita pasal AFF Suzuki 2012 yang sudah melabuh tirainya.sebentar tadi aku baru menonton perlawanan Malaysia vs Singapura bagi peringkat kumpulan B. yeahh! mestilah kita rakyat Malaysia nak kenangan manis 2010 dulu melakar lagi kan. tapi malam tadi rezeki bukan berpihak kepada Malaysia. lama aku tunggu dari pukul 8 tunggu bola. (nampak excited terlebih, crush main hari ini. HAHA okbai). bila dah start tuh , hati memang berdebar gilaa lah kan. berharap sangat Malaysia boleh menang. Ini lah kali pertama aku tengok bola sambil tu tak on twitter. kalau aku bertwitter sambil menonton bola boleh kene twitlimit lah kot aku. macam-macam aku post nanti. jadi pengulas bola tidak berbayar pulak.


Bila Singapura dah gol satu , dalam hati '' Kenapa Malaysia nie? Apasal Singapura terer semacam nie? '' tensioonn nieeee.... Perlawanan tamat Singapura 3 - Malaysia 0. Selamanya Harimau Malaya. Yeahh! yang pasti Malaysia mesti menang menentang Indonesia dan Laos. Aminnn.



Please? AFF 2012? Please be nice to Malaysia. <3



s/u: mesti nak tahu kan siapa pemain yang bertakhta dihati aku? (ayat minta penampar) satu clue , pakar freekick Malaysia. jeng jeng jeng. Love Him <3 Okbai.