30/12/2012

Blackberry Messanger Group (BBM)

Assalamualaikum,

                        Hari Isnin today , so sesiapa yang rasanya masih budak sekolah dah boleh kott kemas barang , gosok-gosok baju , tidur awal ye adik-adik semua.. Cehhh. aku cakap orang , hehe termasuk lah aku sekali. waiiiittt! nak up to date my blog first. heeee. aku nak cerita pasal BBM group aku , okay kalau nak baca betulkan kerusi betul-betul, hadap laptop betul-betul, bukak mata besar-besar ok! Act aku bawuu beli Blackbewwy nie. alahh murah je. 


                          So, dalam Blackbewwy ada Bibiyemm. tahu ke idok? kalau tak tahu tanya uncle google. search Blackberry Messanger. *ejaan betul* hikhik. mula-mula aku pakai Blackberry nie memang aku blurr. *tu lah mak dah cakap beli lha 3310 pun dah cukup, nie nak sangat telefon pintar , 3310 lagi pintar* Haha. Okayy. aku memang minat Blackberry nie , and jangan tanya lha kenapa aku minat. Speechless kay. hari kedua aku pakai Blackberry nie , si membe aku Najwa dia buat satu group BBM , nama group nie #TeamOneDay. hoho. geng kami ada 6. 5 orang dah pakai Blackberry memang sesuai untuk kita orang buat group nie. tapi tak cukup seorang lagi Jiea :/  

                            
                        Memang setiap hari tak akan pernah sunyi group nie. chat sekali dengan 5 orang. perghhh! memang laju sangat conversations nyaaa. macam-macam topik kami bincangkan kat sini. hehhh! memang tak akan pernah habis. sometimes tu kami korek rahsia ahh kan. kebanyakannya pasal crush memasing. maklumlah kami tiada boypreng , crush pun jadi. aummmm! haha. aku antara orang yang selalu late gak masuk conversations diorang. so aku tak akan ikut lha. just baca-baca je. *terpahapentah aku* lulz. kadang-kadang kalau conversations tu tak da kene mengena dengan aku ke , aku takkan join. hehe *itu lah aku* tapi best  layan gila-gila membe aku nie. hilang lha bosan aku duduk rumah nie. heheh.

*icon BBM*

tiada gambar betul-betul. malas nak masuk. hehehe. okaybye.