28/05/2012

Selamat Bercuti

              tarrrraaa ! jumpa lagi. yeay !! harinie aku nak post pasal Cuti-2 . kepada pelajar sekolah , kolej dan universiti yang bercuti. Selamat Bercuti kay? Manfaatlah cuti nie eh. 2 minggu tuh. lama kan? =) Kebanyakan remaja kalau cuti , pergi mana? hangout kan? kalau yang duduk kat KL nie , tempat famousnya TimesQuare , PaviLlion , B.Bintang. kan? same lah like me. biasalha remaja :D tapi kalau cuti-2 nie , buat lah benda yg berfaedah , jgn terlalu byk membuang masa. xD
               
                Okayh. harinie dah masuk hari keempat kita cuti. kan? korunk gi mana cuti-2 ni? mesti best kan? kali nie aku balek kampung jeh. tapi hari Sabtu aku dah hangout dengan kawan-2 ke TimeSquare , korunk tahu tak ini pertama kali aku menjejakkan kaki kat situ? apa? tidak percaya? tak caya pun takpalha ;)

                Minggu ini ialah minggu sibuk saya. xD minggu ini juga ada kelas tambahan Math , my belove tuisyen Kasturi. how tired  i am? hm. dan SANGAT PENING MEMIKIRKAN FOLIO GEOGRAFI YANG TAK PERNAH SIAP ! :3 okayhh. biarkan folio itu bahagia.... lol
                 
                 Minggu depan baru lah aku freeee wei ! bestnya aku. tapi buku tetap ada. takkan aku lupakan -,-' Aku balik ke Batu Gajah , Perak. yeayyyy ! mak aku tak plan apa-2 pun time cuti ni. maknanya takda jalan-2 lahhhh... alahhaai. kawan-2 aku mesty ramai punya pergi jalan-2. best giler doe ! :'D apepun , i wanna say Happy Holidays.!!!

JAGA DIRI BAIK-2 TENGAH CUTI NIE. KALAU GI MANDI LAUT KE , PASTIKAN JANGAN BERSENDIRIAN . 

okayy? bukan apa. sekarang ni banyak berita lemas-2 ni kan. takecare :D