01/05/2012

Karnival Permainan SmkCheras

                     Khamis lepas tamat sudah aktiviti sukan bagi Karnival Permainan -,- kat sekolah aku. best? haha. malas nak fikir. lol . Dalam Karnival nie aku teribat Bola Baling. Itupun bukannya aku yang nak :( Terpaksa weh. Orang tak cukup.
                      Memang tak payah cakap lah umah sukan PUTRA lah yang paling tak terer sekali. haha. Lol betul what? nak wat mcm mana, tuh umah sukan aku jugak en? ;D hahahaha. Putra ! Putra ! Putra ! :p Tapi semua game aku main MENANGgung kekalahan . hahahahaha :( Takpa. Aku dah biasa dah kalah-2 nie. Bukannya aku nak sgt masuk sukan ni. Tapi kalau bab pelajaran jom fight? *gengam tangan* xP hehehe.
                      Lepastuh hari khamis tuh pulak , time belajar aku rasa lain macam. Sah ! Demam ! waktu tuh aku tahan lagi , tanak bgthu kawan-2 lagi. cbb ? bagi aku kalau bagitahu lagi lah demam. Serious panas badan ! hm. Malam tuh aku sleep jeh , mana bangun dah. My mom says ' It is because of your surroundings' . maksudnya , 'Persekitaran Kita' . memey lha minggu nie sukan . Duduk bwh panas terik , main peluh-2. Letih lagi ,. SEKARANG , dah hari Selasa still demam. Aku dah bimbang gila dah nie. Nak Sekolah ! Harap-2 Esok Sihat Semula ! Aminnnnn. :(