21/04/2012

Helllo you alls ! smlm kan sykan pergi mbs? kenal tak? ^^ bangga meh , :p haha. bangga lha. Lol senanya aku pergi gathering Board day kat sana. ade 14 sklh di KL , dijemput. aku senanya tak tahu lha ape sbenarnya program tuhh? -,- follow jelha.
          Kitorg pergy naik sendiri bas RapidKL. Aku , Jiea , Najwa , Afiqah dan Ain Z. kitorg tak tahu langsung cmne nak pergi sklh MBS tuhh. Moto Kami ialah " ANGGAPLAH KL NIE KITA PUNYA ' sesat mana pun kite kat KL , jumpa jugak jln balek :D kitorg ambek bas , berhenti stesen LRT Maluri. Korg jgn risau k? yg penting aku tahu sklh tuh dkt dgn stesen Hang Tuah. Dorg sume dah cuak takut aku salah ke? lahh. rilexlah. itupun kiturg ragu-2.
            Smpai Methodist Boys School mmg owesome. besar sekolah dia ! :) tp design bgunan dorg lama punya lah kan? sekolah lama lah katakan... Alhamdulilah , Kitorg selamat sampai dan selamat pergi. Syukur ! ;D

comel tak? haha. wktu nie kat MBS school hall. Lol



    again.. school hall.

That's All.. byebye ;D