16/03/2013

KEM

                Assalamualaikum,

today , hari yang agak memenatkan... baru balik dari kem PRS. hmm, actually takda tajuk sebenarnya nak update pasal apa. tapi ken , hidup aku membosankan. so, aku rajin menaip ...... kem yang semalam agak best lah jugak. actually , aku tak join&terlibat langsung dengan aktiviti kem PRS ni. sebab aku ada ceramah puteri islam. then , tiba-tiba cikgu PRS menjemputku&kawan-kawan tidur dekat sekolah memandangkan esok pagi kita orang nak gerak kat tempat seminar tuuu. lagipun kita orang kene tolong cikgu menyiapkan PBS form1&2.

                       
                yeah! seperti yang dijangkan sume pelik tengok kita orang tak join aktiviti kem ni. hahaha. kami bukan budak kem >< so lepas dah siap kerja PBS tu semua , aku&fathinah turun nak tengok kawan-kawan aku yang buat aktiviti malam. hahaha. memang best (y) tiba-tiba terasa jadi FC. (guard budak kem) . yang malam tu , budak kem setiap seorang kene tutup mata pakai kain pelekat (lelaki) , kain batik (perempuan) .. so diorang takdalah tahu siapa yang kacau. then, ada agenda menculik orang... hahaha. salah satu yang suka menculik budak kem aku lha tu... tapi aku main-main je , kelakar tengok diorang marah-marah , mencarut-carut takut diculik -..-

PERHATIAN! - aku hanya menarik-narik perempuan sahaja. harap maklum. wkwkwkwk lol ;-)


                  then , pagi tadi bangun awal *.* bersiap sedia mendengar ceramah tentang usahawan puteri islam. okay bosan. hahahaha. bosan. hahahha bosan :3


                  okay tamat cerita aktiviti aku semua tu. *change topic* hmmm. bosan weh petang nie. aku baru bangun dari tidur :'o

                tak semua kehidupan kita indah , walau kehidupan kita tidak indah ada banyak cara untuk kita mengindahkan... okay tidak tahu nak update apa dah. byebye. :))