30/06/2012

Merentas Desa.

Assalamualaikum. Aku baru balik dari kejohanan Merentas Desa SmkCheras. Asyik rumah Waja menang. hurmmm. menyampah ! hahahha. Sokonglah rumah Putra !! :D
                   
                 Okayh tadi ada buat Merentas Desa. Sangat owesome , sangat cool dan sangat penat -.- hahaha.    Semalam akumemang semangat nak menang :D Tahun lepas dah menang top 10 hari nie nak menang top 5 lah plak. boleh tak? InsyaAllah. Mula-2 sampai sekolah , saya teringatkan dia.... lepas itu baru lah nampak dia. hurm.
                 
                   Bila larian dah nak bermula perempuan P2. walaweiii. jantung aku berdegup gila kencang lah.. Cuak sangat. Harap-2 dapat top 5. Aminn. Bila dah bermula tu , aku tengok ramai jeh speed awal-2. lek dulu kan . sampai kat Taman Tenaga. Semua dah pancit. Aku teruskan je lah kan? Kalau penat , jog jeh. Tapi penat weh. Lepas tu , ada time tu aku nombor 1 kat maktab. Disebabkan aku rasa macam tak lama hidup jeh kat situu. Aku jalan dan redha je lah. then , ada orang pecut aku..

                    Dah nak sampai je pagar sekolah , aku pecut je lah. tapi still tak dapat pecut yang kat depan tu. hurmmm. tapi time aku berlari tuh , hati aku berdetik.... 'Saya Mengharapkan Awak Nampak Saya Berlari dan Saya Menang kerana Semangat Saya Untuk Awak'. hurmm. how sad my life? lol

Akhirnya... Aku berjaya dapat tempat ke 5 perempuan P2. Alhamdulilah.


SETIAP USAHA KITA PASTI DAPAT HASILNYA.





Sekian, Assalamualaikum.