08/04/2012

Kursus Koperasi 2012

one more kursus sudah aku lalui , hoho. k ini sgt penat ! ._. Ini Kursus Only for Pengawas Koperasi okay? byk best maa kursus nie.. hoho. aku suka dua-2 kursus PRS / KOOP sbb dua tuhh kumpulan aku lha JUARA. Kumpulan Eye's Lavito and Kumpulan Oligo. k. bangga *_* ._. xD

             Kursus dia semalam patutnya start kul 8. biasalha aku nie kan agak pemalas , dr umah aku sj lambat-2. smpai jeh pukul 8 stgh . lekk kool. wat muka tak bersalah k? ;D dtg-2 ambek tempat :D p2 dia memperkenalkan organiser yg coool. Chong Wai Chung lha ketua kami ! xD
             Then , ade aktiviti kuiz. sblum tu kene carik surat yg tersembunyi :) that time mmg penat sgt . *sigh best lha gak. abez tuhh , ada game treasure hunt. k awesoooommmme gileee ! :DDD main air , hooooo ! :) semua game kumpulan kitorg menang , 1 jeh slack kalah *hidungkembang* :3
              Time nak abez tuh kan , cikgu pulangkan handfone yg cekgu simpan. bila aku dpt hp aku , ade 2 mizkol. serious tak knl number sp tuhh ! hahh, lantak piii lha xD then , ade 1 mesej dr?? haha. adalah ! kawan jehh. then , terkantoi nan Najwa Jiea . btw , K.A.W.A.N jeh ._.
              Balek tuhh ,aku org last balek. th , lepak nan pakguard gatal. sumpah gatal ! aku dah cuak waktu tu. kat sklh tu tnggl aku nan pakcik tuh. kalau pakcik tu berani sentuh aku , hahh nie flying KICK aku bg. badan kecik jeh lek lha. tak takut pun. smpailah mak aku smpai. --
   

Pastu mak aku nak pergi MyMart jap , aku dokk dlm kete snap jelha . B.O.S.A.N muka pun agak penat. HOHO.

k. muka aku pelik kan? haha.
muka apentah aku buat. 
ahhhhh. lantak pilhaaaa. xD
nmpk tak tudung aku ad kesan tepung / kotor ? :3
effect dr kursus tu lha. Lol xD


ok papai. Assalamualaikum.